Зачасту багато хороших проектів робляться “в тіні”, або простіше не вміють розповідати про себе і водночас рекламувати свій продукт. Соціальна акція чи молодіжний фестиваль, проект розвитку міста чи грантова програма можуть мати набагато кращі результати, якщо про них правильно і дієво розповідати. На думку багатьох експертів самої реклами вже не достатньо, адже реклама – це коли ти кажеш про свій проект, що він хороший.
Нині працює краще, коли інші хвалять твій проект! Саме поняття піару має дещо інше завдання, ніж реклама. Вікіпедія трактує PR (public relations) – систематична діяльність компанії, що спрямована на зміну переконань, ставлення, думок (опіній) та поведінки різних груп людей (цільових груп) стосовно компанії, її продуктів, послуг, а також конкретних проблем, ідей та дій.
У нашому варіанті ми хочемо запропонувати долучитися до навчання, яке розкаже як зробити ваш проект відомим і головне дієвим, адже соціальні проекти – мають змінювати світ і в цьому вам допоможуть експерти. Захід буде проходити у форматі 3-х сесії: що таке піар і реклама, соціальні профілі проекту,комунікація та робота із пресою?
Дата: 20 січня 2016 року.
Час: 18:00 – 20:00
Місце: Молодіжний центр Волині, Градний Узвіз, 5.
Реєстрація тут – https://goo.gl/forms/erHGX6OVLzoo1Top1