У Молодіжному центрі навчали “отримувати максимум” від користування соціальними мережами.
Розібрали все: Facebook, Vkontakte, одноклассники, Twitter та Google+. Розвінчали міф про те, що Facebook – це мережа тільки для багатших, Vkontakte – тільки для підлітків, одноклассники – тільки для наших батьків, а Google+ – це взагалі “мертва” мережа. Фахівці з MassimoAgency пояснили як цей симбіоз соціальних мереж змусити працювати на користувача.
Тепер учасники знають яку мережу краще використовувати (і як саме) для запрошення до участі у громадських заходах, а яку – для продажів. Як грамотно робити пости та репости… та багато-багато іншого.
Дякуємо Жені та Максиму за цікаву та доступну лекцію!
А молодь, яка бажає постійно розвиватися у різних галузях – запрошуємо в МЦ, в нас попереду ще багато цікавого!!!