3 Березня, 2017
Записувати! – саме з цих слів почався семінар-практикум Сергія Шараєвського на тему «Тайменеджменту» для молоді та громадських діячів міста Луцька, що відбувся 2 березня в Молодіжному центрі Волині.
Сучасне життя диктує свій ритм, і щоб встигати більше ми запасаємось різними гаджетами, які здавалось би, мали полегшити нам життя, а натомість часу чомусь не більшає. Сергій, який є директором Продакшн-студії Pravda PRO, президентом громадської організації Територія 2.2/Territory 2.2, займає активну громадянську позицію та регулярно долучається до різноманітних ініціатив не забуває й про свою сім’ю, ще й знаходить час порибалити!
Своїми правилами «як встигати більше» поділився з усіма бажаючими. Отож, головне правило – всі свої завдання записувати, навіть найдрібніші. Кожен день починати з планування. Для цього не потрібно дорогих громіздких щоденників, достатньо клаптика паперу, на який можна записувати свої завдання і після виконання обов’язково їх викреслювати. Коли ми бачимо скільки справ вже виконали, то підбадьорюємось працювати далі.

А ще важливо вести календарі та ставити довготривалі цілі. Адже правильно та завчасно розподіленні завдання значно полегшать виконання проекту чи навіть просто збір коштів на омріяні чобітки. Варто ставити дедлайни для цілей. Чітко розуміти до коли потрібно досягнути її. Тут допоможе потижневе і помісячне планування в календарі. Можна використовувати для цього онлайн сервіси, які синхронізуються з вашим телефоном чи планшетом, або ж роздрукувати порожній календар чи й узагалі старим дідівським способом – розграфити дні під лінійку самотужки.
Наступний важливий аспект успіху – це правильна розстановка пріоритетів! Інакше ми постійно будемо відволікатись на дрібниці і не встигати головного. Справи поділяються за важливістю та терміновістю. Формуючи список завдань на день починати варто з важливих термінових справ, далі займатись важливими і нетерміновими, а тоді ж уже братись за неважливі термінові. Якщо говорити про неважливі й нетермінові справи, то тут якраз той випадок, коли можна відкласти їх в довгу шухляду на потім. З часом взагалі потреба відпаде в цих справах.
Звісно кількість справ на день має бути лімітована та реалістична. Якщо не виконувати усього напланованого, це буде гнітити і лягати тягарем на ваші плечі. Відповідно ефективність буде лише знижуватись. Та не варто плутати переоцінку своїх можливостей із звичайною лінню. Лінь – це найбільший ворог успіху. Якщо чекати натхнення, щоб виконати роботу, ціль лишить недосяжною. Лише самодисципліна і праця через «не хочу» можуть побороти лінь.
Наступна погана звичка, яку варто побороти – це запізнення. Адже по суті запізнення – це крадіжка, бо таким чином ми марнуємо час людей, яких змушуємо на себе чекати. А це вияв неповаги. Ще значно псує нашу репутацію невиконана обіцянка. Обіцянкам, за словами Сергія, варто ставити найвищий пріоритет «важливо і терміново», та братись за них першочергово. Інакше краще вже нічого і не обіцяти.

Ну і звісно, щоб подужати всі ці правила потрібна самомотивація. Її вже кожен вибирає для себе сам. Найкраще уявляти себе в той момент, коли ціль досягнуто. Погляньте на тих хто вже вас перевершив, але не із заздрістю, а з бажання стати кращим за конкурента. Навчіться підбадьорювати інших, тоді і вони робитимуть це у відповідь. А на шляху до цілей важливо нагороджувати себе маленькими «приємностями». Наприклад, можна зробити перерву на 10 хвили, коли половина роботи вже зроблена, чи на екваторі проекту влаштувати невеличке святкування з командою – замовити піцу, подивитись хороший фільм.
Сподіваємось поради Сергія Шараєвського допоможуть вам встигати більше та бути від цього щасливими!